Linkek a témában:
Elektronok helyett csillagok hulltak NHTSA törészteszt 2011.
Háromféle baleseti szituációban vizsgálta az NHTSA a Chevrolet Volt ütközésvédelmi rendszerét - az eredmény 5 csillag, de a történetben van egy kis csavar, ami szerencsére nem az autó képességeivel kapcsolatos.
Az állami számítás szerint átlagban négy liter benzint fogyaszt száz kilométeren 2010.
Hosszú vita végére tesz pontot az EPA, azaz az egyesült államok környezetvédelmi ügynöksége: kihirdették, hogy hivatalosan mennyit is fogyaszt a Chevrolet Volt.
Kipróbáltuk a Chevrolet Voltot
Amit vezettünk, az egy amerikai Chevrolet Cruze testébe kíméletlenül beoperált villanymotorral, akkucsomaggal meghibridesített prototípus volt. Nem Volt.
Állítólag egy litert fogyaszt városban 2009.
Elsőként éppen a Chevrolet Volt teljesíthette az immár hivatalos tesztet, amelynek eredménye szerint az autó városi fogyasztása mindössze egy liter.
Szemünkben a világ blog amatőr teszt
Gyerekkorom óta scifi rajongó vagyok. Még mindig emlékszem néhány, akkor fantasztikumba illő technikai vívmányra, amelyek mára megvalósultak. A gyerekek már előre tudják a végét, amikor elkezdem: “Annak idején olvastam egy regényben a videotelefonról, amivel nem csak beszélni lehetett, hanem egymást is látták …” A csemeték már fújják: ” … és tessék, ma már mindennapos a videotelefonálás!”
Jól vizsgázott a fogyasztási teszten
Hétköznapi körülmények között 58 kilométert tudott megtenni tisztán elektromos hajtással a Volt, ezt követően az 1,4-es benzinmotor is bekapcsolódott a hajtásba. Átlagfogyasztása száz kilométerre vetítve 7,2 liter volt, a villanymotornak köszönhetően azonban egy százkilométeres ingázás 3,3 literes átlagfogyasztással kivitelezhető.